Kategorie

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja trwa zazwyczaj od 7 do 21 dni roboczych. 
Zależy to od ilości zleceń w danym momencie oraz od rodzaju zamawianych zaproszeń.
Czas realizacji liczony jest od chwili zaakceptowania projektu oraz zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. 

Jeśli zależy Państwu na szybszej realizacji, należy zamówić opcję EXPRESS 
(realizacja do 5 dni roboczych - za dopłatą do całości zamowienia).



Jaka jest minimalna ilość zamawianych zaproszeń?

Minimalna ilość zaproszeń to 10 sztuk.
Poniżej tej ilości bez wcześniejszego uzgodnienia zamówione zaproszenia traktowane są jako próbki.

Czy wpisanie nazwisk Gości na zaproszeniach (personalizacja) jest usługą płatną dodatkowo?
Czy można zamówić zaproszenia bez personalizacji?

Personalizacja w naszej Pracowni jest wykonywana gratis.

Personalizacja jest oczywiście dobrowolna - zaproszenia możemy pozostawić wykropkowane, 
do samodzielnego wpisania nazwisk Gości.

Kiedy należy zamawiać zaproszenia? Kiedy inne dodatki ślubne?

Co do zaproszeń, zasada jest prosta - im wcześniej, tym lepiej.
Musimy tu wziąć pod uwagę czas potrzebny na doręczenie zaproszeń gościom
- zależnie od tego, jak duże wesele jest planowane i jaką ilością wolnego czasu Państwo dysponujecie.
Pamiętać należy, że Goście powinni być poinformowani o uroczystości najpóźniej miesiąc przed ceremonią
- najlepiej, gdyby były to 2 miesiące. Będą mieli czas na zaplanowanie ewentualnych urlopów
i potwierdzenie swego przybycia.

Dodatki ślubne, które nie wymagają znajomości listy gości
(pudło na koperty, księgi gości, menu, zawieszki i nalepki itp.)
można zamówić razem z zaproszeniami - lub później (ale najpóźniej 2-3 tygodnie przed ślubem).

Dodatki, które wymagają potwierdzonej liści gości - takie jak winietki, numerki, plany stołów itp.
zamawiane są na końcu (czyli najpóźniej 2-3 tygodnie przed ślubem). 

Czy możemy jeszcze coś zmienić, mimo wcześniejszej akceptacji projektu?

Zaakceptowanego i opłaconego zlecenia nie można zmienić ani anulować.

Czy możemy zamówić zaproszenia spoza oferty, według własnego pomysłu?

Oczywiście - prosimy w takim wypadku o przesłanie wytycznych do wykonania projektu graficznego.
Mogą Państwo również przesłać własny projekt.
W takim wypadku najpierw dokonamy wyceny i poinformujemy Państwa o kosztach takiego zamówienia. 

Personalizacja - odmienianie i wstawianie nazwisk. Jak przygotować listę gości?

Bardzo ważna kwestia, bo od niej zależy poprawne zredagowanie zaproszenia.
Nazwiska należy odmienić w bierniku. Należy więc przyjrzeć się uważnie końcówkom w bierniku
np. zapraszamy Annę Kowalską. Odmieniona przez Państwa lista powinna być przygotowana bez numeracji.
Prosimy dokładnie sprawdzić polskie znaki i zwrócić uwagę na duże i małe litery,
gdyż przygotowujemy projekt zgodnie
z dostarczonym plikiem i nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy.

Listę gości do zaproszeń  prosimy przygotować według schematu (jedna pozycja w wierszu):

Sz.P. Annę Kowalską

Sz.P. Jana Kowalskiego z osobą towarzyszącą

Czy istnieje możliwość płatności przy odbiorze?

Nie, ponieważ zaproszenia ślubne i inne produkty okolicznościowe drukowane są na indywidualne zamówienie,
 zawierają dane personalne i z tego powodu nie mogą być sprzedane innemu klientowi
(w przypadku nieodebrania przesyłki).

Czy w cenie zaproszeń otrzymujemy również koperty?

Tak, w cenie każdego zaproszenia jest biała koperta.
Istnieje możliwość dokupienia kopert w innych kolorach po wcześniejszym kontakcie z nami.

Co zrobić, jeśli okaże się, że jednak zamówiliśmy za mało?

Projekt Państwa zaproszeń/dodatków przechowujemy do dnia Państwa ślubu,
więc należy tylko złożyć zamówienie na dodruk.

Zamówienie takie składamy mailowo, podając swoje imiona i nazwiska bądź poprzez sklep internetowy.
Nie ma minimalnej ilości zamawianych produktów.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Prosimy, aby wszystkie zamówienia złożone zostały online, za pośrednictwem naszego sklepu,
aby łatwiej wam było śledzić status każdego zamówienia. Jednak z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania
lub pomożemy z problemami technicznymi. Możecie Państwo do nas zadzwonić pod numerem 603 884 083 
w godzinach pracy (pon.-pt. 10.00-18.00, sob. 10.00-16.00).
Jeśli nie możecie się Państwo skontaktować się z nami telefonicznie, możesz również wysłać nam swoje pytanie na email: zaproszeniamaestria@wp.pl a my skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej – zazwyczaj w ciągu 24 godzin.


Gdzie można zamówić papeterię firmy Maestria?

Prowadzimy sprzedaż przez Internet.
Możemy również się spotkać w siedzibie firmy po wześniejszym kontakcie telefonicznym.


Porównaj 0

No products

To be determined Shipping
0,00 zł Total

Check out